SECOND OPINION
 

Bewegen zonder moeite en pijn? | Vraag een second opinion aan!

beenprothesen513

Last van pijn of een slecht zittende prothese?

Komt u er niet meer uit met uw instrumentmaker en blijft u lopen met een slecht passende prothesekoker of met pijn? Dan kan het de moeite zijn een second opinion aan te vragen.
Een second opinion bij Orthopedietechniek is vrijblijvend en geeft u een goed inzicht in uw klachten, zodat deze zo snel mogelijk verleden tijd worden en u niet meer gehinderd wordt door problemen met uw voorziening.

Expertiseteams

Onze expertiseteams denken graag met u mee!

Bij De Hoogstraat Orthopedietechniek werken expertiseteams op het gebied van armprothesen en beenprothesen. Deze teams bestaan uit revalidatieartsen, fysiotherapeuten, ergotherapeuten en orthopedisch instrumentmakers.

Oplossingen

Samen met u zoeken we naar de beste oplossing!

Ons team kijkt samen met u of uw klachten te maken hebben met de prothese. De pasvorm en de uitlijning worden gecheckt. Ook kunt u tijdens een second opinion terecht in ons loopanalyselaboratorium. Met videocamera’s en andere technieken worden uw looppatroon en de uitlijning van uw prothese nog eens extra goed bekeken. We nemen ruim de tijd voor een second opinion. Aan het eind van de afspraak krijgt u van ons een advies mee voor uw behandelend instrumentmaker of arts.

Overstappen

Overstappen of blijven?

Misschien vindt u het lastig om te kiezen voor een second opinion. U heeft misschien een intensieve band met uw instrumentmaker opgebouwd en wilt hem of haar niet teleurstellen. Dat kunnen we ons goed voorstellen. Toch is het zinvol eens een ander team naar uw voorziening en/of looppatroon te laten kijken. Dit team kijkt met een frisse blik en kan u van praktisch advies voorzien.

De heer Walrecht

deheerwalrecht"Toen ik Orthopedietechniek belde voor een afspraak werd ik heel vriendelijk te woord gestaan door de receptioniste. Zij vertelde me dat de directeur me de volgende dag zou bellen. En dat gebeurde ook echt. Ik kom uit het zakenleven, waar dat heel normaal is, maar in dit geval vond ik het heel bijzonder dat er direct actie ondernomen werd om mij te woord te staan!" De heer Walrecht, klant.

Meer lezen

Contactformulier

Bel of mail ons