Menu
beenprothesen2015
sloganbeenprothesen

Nazorg

Een klant krijgt over de verdere procedure

Informatie bij levering

Tijdens de aflevering van de prothese krijgt u de volgende informatie van uw instrumentmaker:

  • Instructie voor onderhoud
  • Informatie over de voorkomende huidproblemen en het herkennen hiervan
  • Wat te doen bij problemen met het hulpmiddel of de huid
  • Een afsprakenkaartje met uw volgende afspraak en/of ons telefoonnummer
  • Informatie over trainingsmogelijkheden

Is de instrumentmaker informatie vergeten mee te geven? Neem dan contact met ons op. We sturen de informatie dan na.

Neem contact op als er problemen zijn!

Wat te doen bij problemen

Problemen met uw prothese verhelpen we graag zo snel mogelijk, zodat u vooral de gewone dagelijkse dingen kunt blijven doen.

Belt u ons vooral:

  • als de prothese te strak zit (uw been wordt blauw of u voelt vreemde tintelingen)
  • als de prothese te wijd is (de prothese zakt af of draait)
  • als de prothese vreemde geluiden maakt
  • als u blaren of andere huidproblemen krijgt
Vervolgafspraken maken

Vervolgafspraken

Een vervolgafspraak wordt direct met u gemaakt. Na een jaar wordt u altijd opgeroepen voor een nazorgafspraak. Is er in de tussentijd iets niet in orde met de prothese, belt u dan vooral op. Wij plannen dan direct een afspraak in en kijken wat we voor u kunnen doen. Is er niet direct een afspraak met u gemaakt? Belt u ons dan op voor een afspraak: 030 - 2581811.
Controle-afspraken maken

APK

De term APK gebruiken wij voor Algemene Prothese Keuring. Wij roepen u jaarlijks op voor een controle-afspraak. We bekijken dan samen met u of de prothese nog voldoet aan de eisen en uw wensen. 

Caroline van den Kommer

539“Wij vinden het erg belangrijk dat u veilig en goed kunt functioneren met uw prothese. Daarom roepen we u elk jaar op voor een controle, om ervoor te zorgen dat u veilig en goed blijft lopen en u meer uit uw prothese kunt halen. Ook geven we u de kans om door middel van een gangbeeldanalyse of loopanalyse uw manier van bewegen te laten analyseren en waar mogelijk te verbeteren. Die extra service vinden we belangrijk! ”Caroline van den Kommer, beleidsmedewerker Zorg & Kwaliteit

Meer lezen, klik hier

Direct naar het contactformulier

Bel of mail ons